Pääkirjanpitäjän virka

Pyhäjoen kunta julistaa haettavaksi

PÄÄKIRJANPITÄJÄN VIRAN
1.8.2021 alkaen

Pääkirjanpitäjä toimii kunnan hallinto- ja talouspalveluissa ja tehtäviin kuuluvat peruskirjanpito ja tilinpäätöksen laadinta. Muita tehtäviä ovat talousarvion laadintaan osallistuminen sekä muut talous- ja yleishallinnon tehtävät. Käytössämme on Pro Economica Premium –kirjanpito-ohjelma.

Edellytämme vahvaa käytännön kirjanpidon osaamista sekä soveltuvaa kaupallista laskentatoimen peruskoulutusta (tradenomi, merkonomi tai vastaava). Arvostamme itsenäistä työotetta, huolellisuutta, täsmällisyyttä ja oma-aloitteisuutta.

Palkkaus ja muut palvelussuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan (tehtäväkohtainen palkka 1.8.2021 on 2.665,91 €/kk).

Virassa sovelletaan kuuden kuukauden koeaikaa. Ennen viran vastaanottamista pyydetään esittämään hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilasta.

Virkaa haetaan ensisijaisesti Kuntarekryn kautta (työavain 357252). Mahdolliset paperihakemukset toimitetaan osoitteella Pyhäjoen kunta, Kunnanhallitus, Kuntatie 1, 86100 PYHÄJOKI.

Hakuaika päättyy perjantaina 21.5.2021 klo 15.00, jolloin myös postitse toimitettujen hakemusten tulee olla perillä.

Lisätietoja antaa talous- ja hallintopäällikkö Helena Widnäs, helena.widnas [at] pyhajoki.fi (), p. 040-3596003

Kunnanhallitus